Urbanisme

urbanisme

El POUM de Cornellà rep un centenar d'al·legacions

El controvertit projecte de pla general (POUM) de Cornellà del Terri ha rebut al voltant de cent al·legacions, una part de les quals agrupades en un sol text. La majoria de les peticions es refereixen que no es prevegi un creixement urbanístic tan elevat. Pel que fa a l'ampliació d'Haribo, amb l'ocupació d'un carrer –a canvi d'unes cessions al municipi per part de l'empresa– només ha provocat una al·legació, s'ha dit des del consistori. “De fet, no hi ha qüestions molt problemàtiques perquè ja les vam negociar amb els interessats abans de redactar el projecte”, va aclarir ahir l'alcalde, Pere Vilà (GpVT), que es va mostrar disposat a recollir un percentatge elevat dels suggeriments dels veïns. D'altra banda, el grup de CiU, a l'oposició, ha expressat el seu desacord amb el procediment seguit, considerant que no s'ha ajustat a la llei del sòl. El seu portaveu, Jaume Figueres, va lamentar ahir que el text s'hagi fet “tenint en compte determinats interessos i no pas l'interès general del municipi”. En el mandat anterior, amb Figueras d'alcalde, es va aprovar inicialment un POUM que el nou equip de govern el va retirar per fer-ne un altre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona