Arts escèniques

L’APUNT

Empoderar els mestres en les arts

Des del 2011/12 que la Fundació La Pedrera va arrencar el projecte Tàndem, un ambiciós programa a 3 anys en què lluiten perquè les escoles de major complexitat de Catalunya transformin el centre a partir de vincular els seu currículum escolar a una institució cultural. També van pel tercer any el projecte ‘Atempo’ de la Fundació Ciutat Invisible, vinculada a Bitò. També potencien les arts escèniques dins d’escoles i instituts de Girona i Salt, amb la idea que el programa, un cop testat, s’implanti arreu de Catalunya. També compten amb la clau de formar els professors (que ho fan fora d’horari escolar). Tot és gratuït i té l’energia d’encomanar entusiasme. Si aquests programes, que ara s’agermanen dins el Temporada Alta, tenen una resposta tant directa i positiva, potser caldrà que algú reaccioni i els multipliqui amb les pròpies estructures de govern, no?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

guardó

Gemma Lienas rep el Premi Cedro per la defensa dels drets d’autor

madrid
cinema

BCN Film Fest premia ‘El destino de Maya’

barcelona
Cultura

Mor Helen Vendler, crítica de gran influència

TEATRE

El Maldà canta Pau Riba i Malvido interpel·lant els joves

BARCELONA

Mario, Llull i el manuscrit Voynich

Liliana Torres
Directora de cinema

“Les mamíferes no tenim l’instint de ser mares”

Barcelona
Crítica

Les tres vides d’una cantant llegendària

ARTS EN VIU

Una funambulista creuarà la plaça Margarida Xirgu per inaugurar el Circ d’Ara Mateix

BARCELONA

Cines que no són ‘només un cinema’

Barcelona