Cultura

La febre per sortir al carrer a fer cerveses, parodiada en un còmic

La cervesa ha estat la beguda emblemàtica del confinament pel seu valor simbòlic que evoca festa, relax, companyia i amics, a banda de la seva graduació alcohòlica. Mitjans de comunicació han simbolitzat el pas de fase amb imatges de terrasses amb gent consumint cerveses. I una de les preocupacions en temps de fase zero ha estat per a molta gent que les llaunes no s’acabessin. Això és el que li passa al protagonista d’El Murciélago sale a por birras un còmic en clau d’humor d’Álvaro Ortiz (Saragossa, 1983) creat i publicat a internet durant el confinament i publicat ara en edició de paper dins del segell ¡Caramba! de l’editorial basca Astiberri

El to de paròdia envaeix tota la història, des de la trama fins al protagonista, una mena de Batman d’anar per casa que surt de nit però no per salvar de la pandèmia la ciutadania, sinó per trobar unes cerveses, una missió que li serà molt difícil de solucionar amb èxit. Picarà a totes les portes, però de birres, res de res, només incidències negatives que el portaran a lluitar amb un Superman, també de fireta.

L’edició incorpora de regal un sotagot per a la cervesa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Quan escampi la dictadura

barcelona

Intimitats públiques, al festival Panoràmic

barcelona
Crítica
òpera

Desencantament distòpic

Els cines Albéniz de Girona tanquen fins al 31 de gener

Girona
Nous projectes per a La Capella

Nous projectes per a La Capella

barcelona

Obra recent de Joan Mateu a Art en Brut

Banyoles
Crònica
Escena Poblenou

Embastar la vida i l’art

Barcelona
Patrimoni documental

Biblioteca d’arrel tradicional

cassà de la selva

Més de 44.000 persones assisteixen presencialment Open House BCN

Barcelona