Cultura

art

Cadaqués i Cotlliure faran actes culturals conjunts

L'exposició ‘Dalí, Cadaqués. Un vincle captat per Joan Vehí' es presentarà a Cotlliure

Un conveni entre museus permetrà l'intercanvi de visitants

L'exposició Dalí, Cadaqués. Un vincle captat per Joan Vehí, que es va estrenar l'estiu passat a Cadaqués, es podrà veure aquest any des del 15 de juny del 2013 fins a final d'agost al Castell Reial de Cotlliure. Els dos municipis també establiran un conveni entre museus perquè hi hagi intercanvi de visitants amb entrada gratuïta si han visitat prèviament un dels dos museus i es facilitaran les col·laboracions entre les galeries d'arts dels dos municipis. Aquestes són algunes de les actuacions que els dos pobles costaners representatius de la Costa Brava i la Costa Vermella, al Rosselló, iniciaran aquest estiu, i que s'oficialitzaran amb la signatura d'un agermanament el 15 de juny, dia de la inauguració de l'exposició a Cotlliure. Per preparar-ho, el passat mes de gener va tenir lloc a Cadaqués la quarta reunió entre regidors dels dos consistoris i en presència dels alcaldes, Joan Figueres per Cadaqués i Michel Moly per Cotlliure. Entre altres col·laboracions es preveu l'intercanvi d'embarcacions de vela llatina i conferències sobre arquitectura o relacions pesqueres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Joan-Lluís Lluís guanya el Premi Òmnium a la Millor Novel·la de l’Any per ‘Junil a les terres dels bàrbars’

barcelona
Crítica
música

Brams, entre baules al Barnasants

la crònica

Les paraules no fan nosa

Mirador

Cinema a les sales?

‘Dune’ i ‘Mare of Easttown’, millors pel·lícula i sèrie de l’any

Girona

El Terracotta Museu de la Bisbal d’Empordà recupera visitants

La Bisbal d’empordà

Mor als 83 anys el dibuixant Jean-Claude Mézières, creador de la sèrie Valérian i Laureline

París
Crítica
cinema

Millor amagar el monstre

Cultura

El cine que ens interpel·la

BESCANÓ