Cultura

El ‘tren’ d’Espanya

amazon prime video

‘Apocalipsis Z’, un col·lapse que ens toca més de prop

novetat editorial

La mort, sí, però també ‘L’amor que sempre queda’

Adelais de Pedrolo
Filla de Manuel de Pedrolo

Mig segle del 'Mecanoscrit del segon origen'

CULTURA

Terrassa mostra la creativitat a l’entorn del cinema a 35 ciutats d’arreu del món

DRAMA. MAX

Versió televisiva de ‘Como agua para chocolate’

max. biogràfica

‘Revancha’, el duel entre Kaspàrov i la IA

SkyShowtime. thriller

‘The darkness’, seguint el rastre de l’assassí

cinema / comèdia

Verónica Echegui, una adolescent amb cos de dona

cinema / ‘thriller’

‘Escape’, una fuga inèdita beneïda per Scorsese

cinema / drama

Una porta de la maternitat a l’infern

CRÍTICA

Conseqüències d’una nova pandèmia

LLETRES I MÚSICA

Prosa de no remenar amb un pal

Alba i Dídac, 50 anys després

adaptacions

La novel·la s’ha vist en teatre cinema, televisió i còmic

ARTS EN VIU

El Festival If es guanya una plaça estable al Centre de les Arts Lliures

Rodrigo Cortés
Cineasta

“Martin Scorsese em va dir: «No toquis ni un fotograma»”

estrena de cinema

Clint Eastwood recupera el seu bon pols als 94 anys

Sean Baker
Cineasta

“El somni americà només consisteix a tenir més diners”

ARTS EN VIU

Les Impuxibles s’alien amb Pablo Messiez per interrogar-se sobre el consum de substàncies