Economia

Pimec facilita als empresaris una plataforma en línia gratuïta per aplicar la nova norma sobre registre horari laboral

La modificació normativa havia generat peticions dels empresaris a la patronal

La patronal Pimec ha posat en marxa una plataforma en línia gratuïta per facilitar a les micro, petites i mitjanes empreses l’aplicació de la nova normativa sobre el registre de l’horari laboral.

La norma obliga als negocis a tenir un registre de l’hora d’entrada i la de sortida de tots els seus empleats i això ha generat múltiples peticions d’empresaris a la patronal, que per això ha decidit posar en marxa la plataforma.

El director de Tecnologia i Innovació de Pimec, Andreu Bru, ha explica que és una aplicació “tecnològica 100% cloud, accessible tant des de dispositius mòbils –telèfons intel·ligents i tauletes– com des d’un ordinador personal” i que és d’ús “extremadament senzill”.

Pimec ha apuntat que atès al “poc temps” de què han disposat les empreses per aplicar aquesta mesura, “que a més suposa un increment de costos”, la patronal ha fet diverses trobades al llarg del mes per informar les pimes sobre les novetats. A més, ha anunciat que plantejarà propostes concretes perquè es tingui en compte la mida de les empreses en l’aplicació de la mesura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia