Economia

Joan Vidal

Director de l’àrea Ribas Àlvarez Advocats

“Sumem innovació a l’experiència adquirida”

La incorporació de l’advocat Joan Vidal al consell d’administració de Ribas Àlvarez Assessors i Consultors consolida l’aposta per millorar l’atenció especialitzada al client que caracteritza l’empresa

Què aporta la seva incorporació al consell d’administració?
És un pas més cap a la visibilitat de l’àrea d’advocats dins de l’assessoria, com una de les bases essencials en l’atenció al client. És una àrea que hem anat perfilant en els darrers anys i que ara té una entitat pròpia. La secció jurídica comptava amb una trajectòria de prop de 40 anys. El 2014 es va iniciar una transició per convertir-la en un despatx d’advocats especialitzat en els diferents àmbits jurídics de l’empresa.
I ara aquesta àrea ocupa una planta sencera?
Sí, l’any 2016 aquesta evolució es va certificar amb la creació d’una planta totalment destinada al despatx d’advocats. Així, el client de l’assessoria compta amb nosaltres, mentre que altres possibles clients externs també poden descobrir els nostres serveis. Volem ser un despatx de referència en dret empresarial optant per l’especialització i, en aquest sentit, ens estem formant constantment. Creiem que, a l’experiència adquirida tots aquests anys nosaltres hi podem sumar la innovació que demanen els temps actuals, i més en aquests darrers mesos amb la pandèmia.
Què és el que més els demanen els clients en aquesta crisi de la Covid-19?
El que més preocupa és la situació de les empreses que, des dels primers minuts de l’estat d’alarma i durant tota la pandèmia, han quedat afectades per les restriccions i pels tancaments. Les empreses estan patint. S’han desencadenat processos concursals en els quals estem intervenint mitjançant negociació, pactant ajornaments, annexos de contractes de lloguer, ERTO...
Tots els sectors amb què treballen han quedat afectats per la crisi?
Afortunadament, hi ha societats i negocis que funcionen i funcionen bé com l’activitat industrial, que va seguint, o el sector carni. Les empreses més afectades són sobretot les del sector serveis, que, degut al confinament i als temps de tancament han patit molt per poder sobreviure financerament.
Com s’han adaptat a la nova realitat?
En els primers moments vam fer pràcticament de gabinet de premsa, transmetent als clients l’enorme quantitat d’informació pública del govern si es podia obrir, si calia autorització... Ara ja estem adaptats a les noves tecnologies.
Mantenen, però, l’atenció presencial?
Sí, i tant. La nostra feina es fonamenta en la confiança personal i, si el client vol consultar-nos personalment, ho pot fer.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

OCDE

L’OCDE eleva tres dècimes la previsió de creixement del PIB espanyol

economia

Banc Sabadell puja a borsa mentre el País Valencià veu perillar la seva seu

barcelona
economia

Els llocs de treball al Vallès Oriental van a l’alça el primer trimestre de 2024

GRANOLLERS
estats units

La Fed no cedeix i manté els tipus en el seu nivell més alt dels darrers vint anys

barcelona
CONFLICTE LABORAL

La plantilla de Llansà talla la N-260 i manté la vaga en defensa dels acords

LLANÇÀ

Roses rep el primer dels nou creuers que hi passaran aquesta temporada

roses

Mig miler de persones demanen reduir la jornada laboral

girona
economia

El BBVA garanteix el seu “compromís total amb Catalunya”

barcelona
economia

Clam per “menys jornada i millors salaris” en un Primer de Maig marcat pel 12-M

barcelona