Economia

El somni d’adquirir allò que es mostra a les sèries de televisió

Els creadors de l’aplicació mòbil Waital asseguren que el 70% de les persones que veuen sèries o pel·lícules a la televisió estan interessades a adquirir la roba que porten els protagonistes, o la decoració de les cases o, fins i tot, a desplaçar-se als indrets de rodatge. Un equip liderat per l’enginyer Josep Antoni García Pamplona fa que Waital se sincronitzi amb el que s’està veient a la televisió i sigui possible comprar allò que hi apareix. L’aplicació té dos camins per arribar al mateix destí: identifica l’àudio de les imatges que l’espectador està veient amb la seva base de dades, o bé l’usuari pot accedir directament al catàleg i triar la sèrie o pel·lícula que desitja. Al Nadal, Waital ja tindrà 100 títols en cartera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’Alcampo d’Espai Gironès obrirà el 14 de juny

SALT
economia

Vueling veu una “oportunitat econòmica” a Catalunya per produir combustible sostenible d’aviació

barcelona
habitatge

Tombat el decret del govern per regular el lloguer de temporada

barcelona

Creuers, ‘champagne’ i caviar

conseller de famílies empresàries
economia

Els hotels reben 1,7 milions de turistes a l’abril

Barcelona

Promocionen l’oferta enogastronòmica i d’alta gamma a Manchester

GIRONA
CALONGE i ST. ANTONI

Bona acollida de la jornada de portes obertes del Campus de l’Experiència

CALONGE I ST. ANTONI
política

Sánchez retira la llei del sòl per evitar que el PP voti el vet d’ERC i Junts

madrid
QUERALBS

Posicions enrocades en les negociacions per la nova concessió de Vall de Núria

QUERALBS