Economia

L'Ajuntament de Morella contracta a 23 desocupats

Les noves contractacions serviran per a reforçar l'acció contra la desocupació, la brigada municipal, l'àrea de cultura o l'educació infantil

L'Ajuntament de Morella ha contractat a 23 desocupats. A través de distints programes per a reforçar distintes àrees que a l'estiu requerixen de més personal. Entre elles, destaca l'orientació laboral, que amb el servei OPEA millorarà l'atenció als desocupats i serà una eina més en la lluita contra la desocupació. A més, la brigada d'obres, les tasques medi ambientals o la xarxa de museus, tindran personal de reforç.

L'alcalde de Morella, Ximo Puig, considera que totes les àrees han d'implicar-se en la lluita contra la desocupació i, per això, afirma que “tota l'acció de govern ha de tindre com a objectiu final la creació d'ocupació”.

La xifra de contractacions corresponents a les ajudes del Fons Social Europeu, gestionades a través del Servef, ha sigut de 19, incrementant-se en un 20% les de l'any anterior. Cal assenyalar que en les llistes del Servef estan inscrits uns 120 desocupats de Morella, per la qual cosa, la xifra de contractacions és important.

Tres de les contractacions realitzades esta setmana, també han servit per a posar en marxa l'Escola d'Estiu. Un servei d'ajuda a les famílies que garantix l'atenció professionalitzada dels xiquets d'entre tres i nou anys i que compta amb 56 alumnes inscrits.

En matèria de promoció econòmica, també cal assenyalar que el consistori continua amb la dinamització i potenciació de la Borsa de Treball. A més, tal com va anunciar l'alcalde de Morella, en les pròximes setmanes, els serveis d'ocupació canviaran d'ubicació a l'Ajuntament per a facilitar la immediatesa i la relació personal entre els desocupats i els empresaris.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.