Economia

empresa

Coffee Center treu una nova línia de cafè de finca elaborat a Barcelona

El nou producte es fa en un taller de Sant Fost de Campsentelles i està adreçat al sector ‘premium'

L'empresa gironina hi ha invertit 300.000 euros

L'empresa Coffee Center, amb seu a Aiguaviva, ha tret al mercat una nova línia de cafè de finca adreçada al sector premium en la qual ha invertit uns 300.000 euros. Fincafé, que és el nom de la marca, s'elabora únicament en un taller de Sant Fost de Campsentelles (Vallès Oriental) amb productes dels continents americà, asiàtic i africà, i es distribueix tant en punts de venda com en els sectors de la restauració, l'hoteleria i el càtering.

La nova línia de l'empresa Coffee Center, que opera en l'àmbit del cafè i les infusions amb la reconeguda marca Alma, va sortir al mercat el mes d'abril passat. L'empresa té previst que Fincafé suposi un 10% de la facturació total de Coffee Center en el seu primer any de vida. Segons els representants de l'empresa, Fincafé té una marcada personalitat derivada de les seves finques, el respecte pels temps d'elaboració i els seus grans d'origen, que són seleccionats “pels experts de la marca per la seva singularitat, la seva ubicació i la seva qualitat, que els configuren un aroma i un sabor irrepetibles amb un torrat natural”.

A més, la marca Fincafé és un producte que neix de la fusió de la tradició cafetera de “les millors finques situades a l'Amèrica del Sud i l'Amèrica Central, però també a Àfrica i Oceania” amb les tècniques més innovadores del sector per satisfer les necessitats d'un client cada cop més exigent tant en el sector de la restauració com en el particular. Fincafé té certificats de sostenibilitat (Fair Trade, Rainforest, UTC i FSC).

L'empresa gironina Coffee Center va tancar l'any 2015 amb una facturació de sis milions d'euros.

LA XIFRA

6
milions
d'euros és la facturació que va tenir el 2015 l'empresa amb seu a Aiguaviva Coffee Center.

LA FRASE

La nova línia està elaborada amb productes dels continents americà, asiàtic i africà
Jordi Pou
DIRECTOR GERENT DE L'EMPRESA

LA FRASE

Es distribueix tant a punts de venda i en els sectors de la restauració, el càtering i l'hostaleria
Jordi Pou
DIRECTOR GERENT DE L'EMPRESA

Salt cap al mercat mundial de les begudes saludables

Alma, l'empresa d'ecoinfusions i begudes saludables de Coffee Center, continua immersa en un procés d'internacionalització i ha decidit fer arribar les seves begudes saludables Binatural i granissats ecològics, Frozen, a tot el món. Per això l'empresa ha participat aquest any en diverses fires, entre les quals hi ha la Biofach (la fira d'alimentació ecològica més important a escala mundial) que es va fer al febrer a Nuremberg (Alemanya).

Segons els responsables de l'empresa, Alma està consolidant la seva presència en l'àmbit europeu –han incorporat recentment un nou distribuïdor a Itàlia i les vendes s'han disparat en el mercat rus.

En els àmbits català i espanyol, Alma continua creixent amb la línia de begudes saludables Binatural, que “ha tingut molt bona acceptació en el sector hoteler”. Fins ara les begudes saludables tenien una presència i “facturació testimonial” a l'empresa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia