Societat

Morella renova la “Q” de qualitat de l'Oficina de Turisme

La vila supera l'auditoria que renova el distintiu per als propers tres anys

L'Oficina de Turisme de Morella ha renovat la “Q” de qualitat. Aquesta marca que entrega l'Institut per a la Qualitat Turística, reconeix que la prestació de servei és garantia de qualitat, seguretat i professionalitat. Aquest tipus d'auditories se celebren cada tres anys i, després tenen lloc altres revisions anuals. En aquesta ocasió, s'ha renovat el distintiu, superant-se l'avaluació amb una nota de 796,36 punts, en un barem sobre mil.

A més de la Q de qualitat, el consistori continua treballant mitjançant altres vies per a aconseguir que es distingisca a Morella com un destí de qualitat. Entre elles, destaca el projecte de destins de qualitat SICTED, on Morella és l'únic municipi del País Valencià amb el distintiu i formant la xarxa amb establiments adherits.

L'Oficina de Turisme de Morella ha superat amb un notable alt, l'auditoria i s'observa la progressió en els resultats de totes les revisions. Així, tant en 2010 com en 2011, s'ha aconseguit una valoració entorn als 800 punts, mentre que a 2009, es van aconseguir 777 punts i en 2008, 743.

Cal recordar que fa més de tres anys, es van escometre reformes a l'Oficina de Turisme per a poder aconseguir la “Q” de qualitat. En elles, es va canviar el mostrador, la disposició de lloc, es va fer accessible per mitjà d'una rampa, es va millorar la decoració, es va pintar i es va fer un nou magatzem. Este fet va ser important per a poder obtenir aquest distintiu, que ara s'ha tornat a renovar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.