Infraestructures

infraestructures

Enllesteixen el tram urbà de les vies verdes a Olot

Es tracta de l'extrem del carrer Pou del Glaç proper a l'avinguda Desemparats i s'aprofita per rehabilitar la zona del mas Closells

L'equip de govern vol una via pel costat del riu Fluvià

L'Ajuntament d'Olot ha iniciat els treballs per completar el tram urbà de la via verda que connecta la Ruta del Carrilet, a l'antiga estació, amb l'accés a la del Ferro i del Carbó, a la Vall de Bianya. Es tracta del tram que va des del carrer Pou del Glaç a tocar de l'avinguda Desemparats i fins als terrenys de l'antiga fàbrica Alzamora, al mateix carrer, ara enderrocada i pendent de la construcció de pisos. De fet, quedarà únicament pendent aquest petit tros en espera que es desenvolupi aquesta obra. La via discorre per un dels carrers més transitats de la ciutat.

El tram urbà de la via verda olotina s'inicia, per la banda nord, al sector de la Canya, a la carretera de la depuradora i de la planta de compostatge, passa per la zona verda del mig de l'avinguda de França, al polígon del Pla de Baix, i ressegueix un tram de la de Sant Joan de les Abadesses. De recent construcció també, hi ha la connexió amb desnivell entre aquesta avinguda i la carretera de Riudaura, al pont de la Ceràmica, des d'on connecta amb el carrer Pou del Glaç, on ja hi ha el tram realitzat fins al carrer Sant Pere Màrtir.

Les obres de construcció d'aquest tram urbà de via verda serveixen també per millorar el sector del mas Closells, de titularitat municipal, amb una nova tanca d'obra. El PSC havia demanat recuperar els aparcaments que es perdin a la zona en carrers adjacents o en una zona d'horts que hi ha a prop, però el govern local ho ha desestimat per criteris tècnics i a petició dels veïns. L'equip de govern (CiU i Rcat) ha dut a terme aquesta obra, perquè estava compromesa per l'anterior govern municipal. Veu aquest tram urbà com una solució provisional, ja que, el seu projecte de carril bici urbà és el que preveu una via que ressegueixi el riu Fluvià al seu pas per Olot.

LA XIFRA

300.000
euros costen els
treballs del nou tram i estan subvencionats íntegrament pel Consorci de les Vies Verdes


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona