Serveis

Morella es forma per a gestionar la qualitat

És un dels pocs destins del País Valencià que forma part de la xarxa de qualitat turística SICTED

La gestora del sistema SICTED de Morella continua amb la formació a Barcelona per a poder assessorar a tots els establiments i serveis adherits a esta prestigiosa xarxa de qualitat. El SICTED perseguix un nivell de qualitat homogeni en els serveis oferits al turista dins d'un mateix destí. Una vegada que els empresaris turístics s'adherixen a la xarxa, són assessorats per la gestora per a poder aconseguir els seus certificats de qualitat.

Morella és un dels pocs destins de qualitat del País Valencià que forma part d'aquesta xarxa impulsada per Turespanya i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies i l'únic que compta amb empreses adherides. Cal assenyalar que esta xarxa compta amb prop de 4000 empreses distingides en tot el territori estatal i més d'un centenar de destins. Ara, l'objectiu és que “els establiments s'adherisquen, que aconseguisquen els seus certificats i, així, poder formar una extensa xarxa que treballe en favor de la qualitat”, afirma la regidora de turisme María Rallo. A més, afig que “la qualitat ha de ser el nostre horitzó i per a això hem de treballar seguint les pautes que marca el Pla Estratègic de Turisme”.

El curs que està realitzant la gestora del sistema complementa de forma pràctica la formació rebuda des de fa mesos. Per mitjà d'ell, s'exposa a casos pràctics i a situacions reals en què s'aborden els distints problemes que es poden plantejar a l'hora d'assessorar a les empreses per a aconseguir i mantindre les seues certificacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.