Arts escèniques

Dagoll Dagom reposarà ‘Mar i Cel’ el 2024 per posar punt i final a la companyia

Serà la quarta vegada que l’obra puja als escenaris i coincidirà amb el 50è aniversari del naixement del grup

Dagoll Dagom reposarà el popular musical Mar i Cel l’any 2024, quan farà 50 anys del naixement de la companyia, i la reposició servirà, precisament, per posar-li el punt i final. Ho ha anunciat aquest dijous una de les fundadores del grup, Anna Rosa Cisquella, en entrevista a Cadena SER Catalunya. Cisquella ha recordat que aquesta serà la quarta vegada que porten als escenaris una de les seves obres més populars, i ha considerat que era una bona manera de baixar el teló del grup. “Farà 50 anys de la companyia i segurament tancarem. Pot ser que sigui el final, perquè ja tenim una edat. Tot té un final i en algun moment s’ha d’acabar”, ha afirmat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

música

Aire, el nou projecte dels cassanencs Anna Pérez i Xevi Vallès, estrena el seu primer disc

cassà de la selva
cultura solidària

El 19è festival El Patio de La Penyora arribarà dimarts al centre penitenciari de Wad-Ras

girona

Manrique salva el primer curs al Lliure amb un cartell molt popular

BARCELONA
ART

Clara Oliveras honora l’exili de l’avi al Mume a través d’una pala

La Jonquera
ART

El MNAC adquireix una pintura de Tamburini gràcies a una donació de la Godia

BARCELONA

La primera trobada de productors gironins d’arts escèniques serà el 18 de juny

salt
la bisbal d’empordà

Més de 40 espectacles i una aposta pel circ inclusiu en la Fira del Circ al Carrer

LA BISBAL D’EMPORDÀ
Sónar 2024

La IA ens farà la bugada, no les cançons

BARCELONA
Crítica

Aquells que moren quan estimen